Aanmeldprocedure

De eerste stap in onze kennismaking is een rondleiding door onze school. Hiervoor kun je contact opnemen via info.uilenpoort@hetgroenelint.nl of 013-5079453.

Tijdens de rondleiding nemen we jullie mee in het onderwijs (visie, identiteit en kernwaarden) wat we hier op school bieden. We vinden het belangrijk dat jullie, als ouders, door aan te melden, zich hieraan commiteert.

Tijdens de aanmeldprocedure hanteren we de volgende stappen:
1. Samen met jullie gaan we in gesprek over jullie kind.
2. We nemen contact o pmet de voorschoolse voorziening of bij verhuizing met de vorige school. Op die manier willen wij samen met jullie kijken of wij het onderwijs kunnen bieden wat jullie kind nodig heeft.

Na deze aanmeldingsprocedure gaan wij over tot inschrijven en is jullie kind vanaf dat moment een leerling van onze school: de Uilenpoort.